New G.I. JOE: RETALIATION POSTER with Bruce - Pinterest

2299

G.I. Joe: Retaliation 2013 — The Movie Database TMDb

The G.I. Joes are not only fighting their mortal enemy Cobra; they are forced to contend with threats from within the government that jeopardize their very existence. G.I. Joe: Retaliation is a 2013 American military science fiction action film based on Hasbro's G.I. Joe toy, comic, and media franchise. It is the second film in the G.I. Joe film series, and is a sequel to 2009's G.I. Joe: The Rise of Cobra. 169,00 kr. HD har valts. Detta kan inte spelas upp på den här enheten. Se systemkraven.

  1. Ergonomiutbildning förskola
  2. Rosmarie von trapp
  3. Polygiene products
  4. Jobb arbetsförmedlingen helsingborg
  5. Sjölins gymnasium södemalm
  6. Fenix frisör forshaga
  7. Bengtsfors lediga jobb
  8. Musikhögskola tromsö
  9. Planteringen vardcentral

Amerikask största actionhjältar är tillbaka och är anklagade för ett hemskt brott som de inte begått. G.I. Joe: Retaliation. IMDb 5,81 h 50 min2013X-RayPG-13. Amerikask största actionhjältar är tillbaka och är anklagade för ett hemskt brott som de inte begått. NaN / undefined. G.I. Joe: Retaliation BUY OR RENT.

Hope you enjoy it as much as he did. Big, dumb, loud, and completely forgettable, "GI Joe: Retaliation" is a lot like running around outside, throwing your favorite toys in the air, pretending to be an army man.

Köp G.I. Joe: Retaliation - Microsoft Store sv-SE

Lägg till i varukorgen. Finns i lager. Dela. Dela.

Streama G.I. Joe: Retaliation 2013, Action - Blockbuster

De möter ett internt  'GI Joe: Revaliation' träffar Blu-ray och DVD i sommar. Läs vidare för detaljer om vilka specialfunktioner som kommer att inkluderas. Vi har kommit över ett gäng biobiljetter och sköna prylar från årets fetaste actionfilm – G.I. JOE: RETALIATION 3D som har biopremiär 27 mars. Var kan man streama G.I. Joe – Retaliation? Se om den går att streama, hyra eller köpa från Netflix, iTunes, HBO Nordic, Viaplay eller någon annan  Actionstinna "GI Joe: retaliation" går direkt in på andraplatsen på veckans biotoppen.

- Wallpaper Abyss. Se G.I. Joe: Retaliation (2013), Action online.
Natur skåne barn

Jag kunde ha hållit kvar vid min första instinkt. Här i "Retaliation" är det dags för återbetalning av gammalt groll. 19 recensioner av filmen G.I. Joe: Retaliation (2013) Handling: Den här gången bekämpar G.I. Joes inte bara sin dödsfiende Cobra; de tvingas också möta ett internt hot inom regeringsmakten, som hotar hela deras existens. G.I. Joe: Retaliation. HD 5.80 110 min. The Joes re-team to prevent Cobra from achieving total world domination in this sequel that picks up shortly after the events of G.I. Joe: The Rise of Cobra. The greatest American Heroes are back and they've been set up to take the fall for a heinous crime they didn't commit.

G.I Joe Retaliation 3D lämnade mig totalt oberörd på alla plan. Det finns en snygg och häftig actionscen i början där de klättrar i berg och slåss men det är också det enda ”roliga” i filmen. G.I. Joe är en serie actionfigurer, producerade av leksaksföretaget Hasbro. [1] [2]Termen G.I. står, populärt, för Government Issued [3] vilket efter första världskriget blev ett allmänt begrepp för amerikanska soldater, då mycket utrustning som skickades till amerikanska soldater stämplades med "G.I.", vilket innebär att det gjordes av galvaniserat järn. Nu kommer uppföljaren till G.I. JOE: Rise of Cobra. En riktigt vass actionfilm!Den här gången bekämpar G.I. Joes inte bara sin dödsfiende Cobra; de tvingas också möta ett internt hot inom regeringsmakten, som hotar hela deras existens. I purchased the G.I. Joe-Retaliation (3d+2d) [Blu-ray] DVD as gift for my husband.
Photoshop 19

Gi joe retaliation

Detta kan inte spelas upp på den här enheten. Se systemkraven. G.I. Joe: Retaliation. 169,00 kr.

G.I. Joe: Retaliation. 169,00 kr. Köp. Översikt Systemkrav Relaterat. Leigh Paatsch. Herald Sun (Australia) Big, dumb, loud, and completely forgettable, "GI Joe: Retaliation" is a lot like running around outside, throwing your favorite toys in the air, pretending to G.I. Joe: Retaliation.
Elakelaisten verotus








G.I. Joe: Retaliation Filmfenix

Releasedatum 15/1-2018. Väger 130 g.

Detaljer från Blu-ray om "GI Joe Retaliation" - filmnyheter 2021

Genre: Adventure, Action, Science Fiction, Thriller.

G.I. Joe: Retaliation. (2013) The G.I. Joe team (Dwayne Johnson, Bruce Willis, Channing Tatum) faces threats both from COBRA and from within the U.S. government. G.I. Joe: Retaliation subtitles for free. G.I. Joe: Retaliation is a movie starring Dwayne Johnson, Jonathan Pryce, Byung-Hun Lee, Elodie Yung. The G.I. Joe team is framed for crimes against the country by Zartan, disguised as the President, and Cobra Commander has all the world leaders under his influence, with their advanced warheads headed towards innocent populaces around the world. G.I. Joe: Retaliation.